Ett bättre sätt att organisera din Dock
Att arbeta med Office i Mac OS är ibland inte lika välorganiserat eller integrerat som det är i Windows och Office Dock är en applikation som är utformad för att hjälpa till att organisera din arbetsmiljö och maximera effektiviteten.
Om du inte är nöjd med att ha alla 5 stora MS Office-program i din docka hjälper Office Dock till att minska röran i dockan. Med en enkel högerklick (eller Kontroll+klick) på Office Dock-ikonen har du tillgång till alla 5 program i Microsoft Office Suite.
Det låter dig också starta Microsoft Office-program och till och med låter dig ta fram de olika Office-programmen i förgrunden när du behöver dem. Office Dock är utformat för att fungera med både 2004 och 2008 versionerna av Microsoft Office. Det finns inte mycket mer du kan göra med det efter det här och det skulle vara trevligt att ha en annan ikon för varje program men det håller definitivt din docka renare.
Office Dock är ett enkelt sätt att göra MS Office renare och mer tillgängligt på din Mac.
Användarrecensioner om Office Dock
Har du provat Office Dock? Var den första att lämna din åsikt!